Thursday, April 14, 2005

flummradio

Sitter och lyssnar av bandet från intervjun igår. Gissa hur lätt det är att följa med i Halkens flummiga resonemang så man kan skriva ner det? Nåt om spastiska bildskärmar med hav... (??)Dessutom när det hörs ganska dåligt. Ganska roligt är det ändå. =P

Idag har jag varit på fotoföreläsning. Mycket intressant. Känns som kårsetten kom lite ivägen för Utblick faktist, men vafan. Fler chanser kommer på båda två så jag får väl försöka göra det bästa av båda två nu bara. Nu tycks det ramla in lite material i alla fall. Känns lite bättre då.
Jag måste göra en till intervju nästa vecka, med någon Peace&Love-snubbe. Blir en "intervju-kårsetten" verkar det som...
Fast det är en ganska rolig erfarenhet också, så jag skall inte klaga. Behöver ju tydligen träna lite på den sociala biten... =P

Damn... Missade precis Hemglass. =) Har förstått att man inte får säga Glassbilen om Hemglass-bilen. Dom låter tydligen olika... eller nåt.

Huu, drömde igår natt att min familj tog min köttsoppa och åt upp den. Kusligt.

No comments: