Friday, April 29, 2005

Snälla, inte korv-orange!

Idag har min första Kårsetten gått till tryck! Det känns jättebra, och det skall bli spännande att få se resultatet. Jag är rätt nöjd med det som skickades iväg i alla fall, men jag vet en som kommer att vråla högst i Borlänge om färgen på omslaget blir "korv-orange".
Än så länge är det Top Secret hur den ser ut, bara för att hålla dig lite extra på stäckbänken, av ren jävulskap... Haha, näe men det är väl roligare att få det som en överraskining?

Jag hoppas att jag inte har gjort samma misstag som i Turbolens, som blev en mindre katastrof. Nu efter Kårsetten kommer jag att ha samlat på mig lika många nya fel som jag slipper göra sen när jag skall övertyga arbetsgivarna om att jag är bäst. Bra grejer.

Nåt mer? Jo, imorgon börjar kampen mot Region Dalanas mishmash, dvs layout av Utblick. Inte lika kul eftersom man ibland måste kompromissa om vissa grejer man kanske inte står för till 100%. Fast det är jag väl en mästare på. Folk brukar även kalla det att andra "kör över mig". Får nog sluta vara en så lättöverkörd grävling, så det blir lite bromsspår framför i alla fall. Lågnivåhumor.

No comments: