Wednesday, April 13, 2005

Radiobesök

Vilken helvetisk dag... Är så trött så att jag bara vill lägga mig ner och grina. Har bara stressat runt och lallat på, inte ens hunnit äta förrän nu. Fick inte ens träna idag, satt på ett jävla årsmöte istället.
Mina fötter mår väl inte sådär jättebra efter att ha lallat runt i fel skor hela dagen.

En rolig grej gjorde jag däremot. En intervju med studentradion. Skitkul! Det dryga blir sen att försöka skriva ner allt det där "skitsnacket". Fast riktigt roligt var det i alla fall. Måste vara skitkul att göra radio. Hahah skall nog lyssna på det strax bara för att få skratta lite. =)
Anders fixade så vi kunde vara i studion och göra intervjun, så det blev så mycket bättre än jag trodde, faktist. Vi fick ju lite trevligare bilder då också. Blir helt klart Kårsettens bästa reportage. (Tack Stoffe för idén).

Nu skall jag bara sitta här och vänta på att Vogonerna kommer, eller nåt.

No comments: