Monday, August 29, 2005

monsterträning

Idag har jag varit på höstens första capoeriaträning. Jippii! Svettigt och jättetungt och man kände sig bara som en stel makaron.
Hela sommaren har jag bara känt ingenting för hela grejen men idag när jag kom dit så kändes det bara skitbra och det är jag så glad för. Så jag antar att jag har bestämt mig ;).

Också den första föresläsningen har ägt rum, Bryntses Grafiska material. Kanske inte låter så wohoo men det var faktist väldigt intressant. Dock blev jag förvånad över att de flesta i vår überduktiga designklass inte alls verkade tycka att det var varken intressant eller kul. Vad i h**** gör dom där? Ja men det är ju klart, dom kommer ju alla att få tokfräna jobb i slutet av september så dom behöver väl inte anstränga sig så väldigt mycket. Springa omkring och vifta med sina "skitsnygga" visitkort i sina "mest stilrena" svarta tröjor.
Jag önskar dem lycka till.

På onsdag skall jag pierca tungan. Har bokat fotograf och allting. Kan knappt vänta =D

No comments: