Thursday, August 25, 2005

Dags att bli lite bäst.

Nu är det slut på min "semester", dags att åka hem och börja skolan igen. Det skall bli jätteskönt att bli lite kreativ igen efter min pheta lat-sommar ;). Underbart att ha bara ett år kvar. Nästa vecka skall jag flytta in på skolan så att jag kan kicka dom andras ass på design sen. *fniss*
Sedan kan man ju alltid hoppas att gt får lite nya coola folk
som förhoppningsvis är lite mindre diviga än de som går på skolan för tillfället. Börjar bli lite mycket "vi gör skitsnygga grejer"-prylen nu. bla bla blabla...

så tror jag precis att jag kom på varför jag är så himla booring. Jag lever ju inte. Det är nog det som är felet... Döda folk är väl inte speciellt kul att leka med heller? *tanke* Så skall det nog bli en trip till häxdoktorn också och driva bort alla onda f*nskap ur mig. =D

ses imorgon!

No comments: