Thursday, November 17, 2005

streamad live-mixing som ballade ur...

Jag har till min förskräckelse blivit varse om att alla de låtar på Andy C:s radiomix som jag gillar inte finns =O. Känner mig tvärlurad. Fast nu är det dubbelt så kul att lyssna på den då man får försöka gissa om det är en eller två låtar som snurrar. Snacka om Aha-upplevelse.

Sitter och lyssnar på en live-mixning som en gt 2:a sänder ut. Typ melodic Trance eller vafan det nu heter. Fast nu avslutar han med nån tryckare som jag känner igen men inte vet vem som sjunger.. =/ rätt så kass avslutning *fniss* Men vänta vänta... Det blir ännu värre, NU ÄR DET COUNTRY!! Wtf håller killen på med? Österrikisk Afer Ski rakt in i vardagsrummet! Kan det bli värre? =D

Nu blir det att åka ner och hämta paket =) och kanske äta lite innan jag skall träna.

No comments: