Wednesday, November 23, 2005

oj... en tatuering!

Jag har gjort min första tatuering, eller ja, i alla fall börjat på den. Det känns jättekul att den äntligen är på gång och jag är riktigt nöjd. =D Sen gäller det bara att fylla i den på nåt snitsigt sätt också. Nu kan man knappt vänta tills man har råd med nästa sittning, man vill ha mer. Gör en vild gissning på att jag inte kommer att nöja mig med bara en tatuering, eller två, eller tre, eller...
Sen känner jag mig lite stolt också, nu har jag gjort allt i kroppsmodifikationsväg som jag har sagt att jag skall göra. Ingen tomt skitsnack här!
Roligast är att man verkligen har lagt ner så mycket arbete på att rita tatueringen, sett den växa fram liksom. Då betyder den mycket mer och man kan verkligen vara säker på att ingen har en identisk.

No comments: