Saturday, November 19, 2005

ingen rubrik

Imorsse märkte jag att jag har tappat min näsplupp igen... Vet inte ens när och var jag har tappat den =( Såklart hade dom bara halvfula nässmycken på kupolen, jävla ställe... jag måste pierca om den eller nåt.

Har suttit i skolan typ hela dagen och försökt skriva projektrapport och pillat med min logotyp. Det händer väl lite grann med den nu så det känns väl lite bättre. Det är så otroligt svårt att bara jobba på utan att ha nån aning om ifall man är på rätt väg eller inte. Fattar inte varför jag inte ser det. =( Jag ritade väl en rätt hyfsad grej imorsse iaf som jag kan använda. Jag måste rita mer, det är roligt. Får ta och skicka ut ett surt mail och tvinga folket att hänga i labbet lite mer.

Kom plötsligt på att jag inte ätit nåt idag så jag var tvungen att gå hem och fixa nåt ätbart. En positiv grej är iaf att jag väger lite mindre än för ett tag sedan, så nåt bra har väl all träning gett i alla fall. Annars känns det mest konstigt inuti, alltför mycket funderingar tror jag... Fast just nu känns det mest bara tomt.

No comments: