Tuesday, September 27, 2005

GT3 på jobbsökar-event i storstaden!

Jag skulle kunna skriva en doktorsavhandlig om hur det är att jobba med.... piiiiiip. =) taskigt men sant.

Äntligen tillbaka efter en lite jobbig vecka i Stockholm. Långa dagar och värkande fötter. Som upplevelse var det väl rätt okej, i synnerhet ur projektledarsynpunkt. Jag lärde mig iaf hur det är att jobba med... ja vad skall man säga... min klass =)

Sen fanns det ju lite intressanta grejer också att se på, men mässan i sig gav väl inte så himla mycket, vilket jag väl inte hade förväntat mig heller. Känns som om arrangörerna i utbildningsfonden kunde ha ordnat vissa grejer på ett bättre sätt och kanske kört ett lite annat koncept. Igår kväll kom jag t.ex. på, "vad fan hände med den stora affischen som vi beställde i juni?"

På fredagen gick jag väldigt väldigt vilse i Stockholm och först kl halv 3 kröp jag in på mässan, svettig och eländig och det var otroligt synd om stackars lilla mig som inte kunde stiga på rätt T-bana. Say no more.
Sen var det en väldigt trevlig helg på slutet, så man glömde nästan bort att veckan varit så lame.

No comments: