Sunday, September 11, 2005

good girl... and awfully cute ;)

Den här helgen har min kreativitet bokstavligen flödat. Det blev översvämning i lilla labbet =)! Nee, men jag har jobbat rätt så flitigt iaf med loggorna. Sen om det har blivit nåt bra reslutat är en annan soppa. Sen är det ju lite tråkigt att ingen annan är där, så man har nån att fråga etc. Men, jag får spela min musik iaf =)

Har ialla fall hittat på ett kul sätt att reta upp tryckarna, om man nu får vara så taskig. Man säger "klart jag är i lilla labbet, jag går ju gt3 design". =) Då blir dom visst lite sura. Kan man ju ha lite roligt åt... =)

Jag drömde att en spåkvinna skulle tatuera mig på handleden. Hon missade rätt rejält och gjorde en fet varningstriangel mitt i handflatan istället. Jag vågade inte säga att jag var missnöjd =/ Fast själv tatuerandet var skönt i drömmen, nu måste jag få veta om det är sant! Vill ha min tattoooo!

Jag tycker faktist mycket mer om mig själv nuförtiden =) Papegojmärke till mig.

No comments: